Promocje
CG12-HD - Sunflower
CG12-HD - Sunflower
2 690,00 zł 2 490,00 zł
rolka 18mb
CG02-HD - Super White
CG02-HD - Super White
149,00 zł 139,00 zł
mb x 1.52m
RCF03 - Ceramic Carbon
RCF03 - Ceramic Carbon
2 250,00 zł 2 050,00 zł
rolka 18mb
CHM04-HD - Cherry Red Chrome
CHM04-HD - Cherry Red Chrome
3 190,00 zł 2 990,00 zł
rolka 18mb
CG01-SH - Super Black with top coating
CG01-SH - Super Black with top coating
150,00 zł 145,00 zł
mb x 1.52m
VCH412-S - Yellow Lime
VCH412-S - Yellow Lime
2 990,00 zł 2 790,00 zł
rolka 18mb
RB07 - Acid Lime
RB07 - Acid Lime
2 890,00 zł 2 690,00 zł
rolka 18mb
RD03G - Glossy Iris Purple Gem
RD03G - Glossy Iris Purple Gem
3 690,00 zł 3 390,00 zł
rolka 18mb
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: folieteckwrap@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Lwa Landaua 18A, 30-698 Kraków , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: folieteckwrap@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Lwa Landaua 18A, 30-698 Kraków.

W zgłoszeniu reklamacyjnym należy zawrzeć:

- nr partii produkcyjnej (LOT Number) znajdujący się na kartonie / wewnątrz tuby tekturowej na którą jest nawinięta folia (jest on wymagany przez producenta produktu)
- zdjęcia przedstawiające wadę / defekt
- krótki opis jeśli zdjęcia nie są w stanie dokładnie przedstawić problemu / defektu produktu

Wadliwy towar należy wysyłać na adres: ul. Lwa Landaua 18A, 30-698 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację należy zgłosić niezwłocznie od zauważenia wady, a czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl